Запознайте се с Peugeot 107, екологичният градски автомобил !!!


40 месеца след лансирането си и с повече от 322 000 клиенти, типичният градски автомобил 107 може да си позволи естетична промяна. Новата броня му придава повече сила и елегантност. Характерните елементи на обновената предна част са въздухозаборниците с две декоративни лайсни, както и широката хромирана лайсна върху радиаторната решетка.
Новите цветове на силуетите с 3 и 5 врати – оранжево Mandaline и синьо Electra – им придават изключителен блясък и жизненост. Маневреността и икономичността са основните мотиви за избора на тази малка градска кола, допълнени от стила и ниската цена.
Разходът на гориво на новия 107 е още по-малък: от 4,1 до 4,6 л на 100 км, според версията дизел или бензин, а емисиите на въглероден двуокис в смесен цикъл варират между 106 и 109 г. По този начин и благодарение на 107, Рeugeot затвърждава позицията си на лидер на екологичните автомобили: 1 на всеки 6 продадени в Европа автомобила, които отделят по-малко от 120 г СО2 на километър, е Peugeot.
Когато технологията достига съвършенството Peugeot 207

Изчистени форми, авангардна
естетика, динамичен стил: днес
технологиите променят нашия
свят. 207 е идеален пример за
тази метаморфоза. Спортният
дух на автомобила е загатнат
в устремените линии на
предния капак, зоркия „поглед“,
широката решетка. Дръзкото
равновесие на обемите изразява,
дори в покой, мощността,
силата и устойчивостта
му. Щом седнете зад волана
на 207, ще се убедите в
изключителните качества на
икономичните и екологични
двигатели, комфорта, високотехнологичното оборудване, създадено единствено за вашето удоволствие и сигурност.
И ще видите света с други очи.
Естествено развитие на 207 SW
Радиаторната решетка, предният капак и светлините на 207 SW са същите като при 207.
Разликата е в по-големия полезен обем, по-добре осветеното купе и изключителната прагматичност. Предното стъкло на 207 SW продължава в невероятния стъклен покрив с площ 1,1 м2. Ражда се силует от ново поколение, динамичен и компактен. Стилът на задната част е подчертано спортен и това се дължи на дизайна на светлините и задния капак. Отварящото се отделно стъкло на капака завива към задните странични стъкла и подсилва усещането за простор в купето. Всеки детайл на задната част, особено бронята и светлините, отличава 207 SW от хечбека и изразява функционалността му. А крайният резултат отново е хармоничен.


Peugeot 307 CC

307 СС е създаден на платформата на 307. Той е съобразен с изискванията за архитектура на този силует, за да покрие нормите за сигурност на Euro NCAP и като купе, и като кабриолет. Peugeot 307 СС се превръща от купе в кабриолет само за 25 сек. Салонът на автомобила предлага 4 удобни седалки - две спортни отпред, заимствани от хечбека XSi, но по-ниски, и две отзад.
Предлага се с два 2.0-литрови, 16-клапанни двигателя: 137 к. с. с 5-степенна механична предавателна кутия или с автоматична секвенциална Porsche Tiptronic и 180 к. с. с механична 5-степенна кутия.
Когато технологията достига съвършенството Peugeot 207

Изчистени форми, авангардна
естетика, динамичен стил: днес
технологиите променят нашия
свят. 207 е идеален пример за
тази метаморфоза. Спортният
дух на автомобила е загатнат
в устремените линии на
предния капак, зоркия „поглед“,
широката решетка. Дръзкото
равновесие на обемите изразява,
дори в покой, мощността,
силата и устойчивостта
му. Щом седнете зад волана
на 207, ще се убедите в
изключителните качества на
икономичните и екологични
двигатели, комфорта, високотехнологичното оборудване, създадено единствено за вашето удоволствие и сигурност.
И ще видите света с други очи.

Естествено развитие на 207 SW
Радиаторната решетка, предният капак и светлините на 207 SW са същите като при 207.
Разликата е в по-големия полезен обем, по-добре осветеното купе и изключителната прагматичност. Предното стъкло на 207 SW продължава в невероятния стъклен покрив с площ 1,1 м2. Ражда се силует от ново поколение, динамичен и компактен. Стилът на задната част е подчертано спортен и това се дължи на дизайна на светлините и задния капак. Отварящото се отделно стъкло на капака завива към задните странични стъкла и подсилва усещането за простор в купето. Всеки детайл на задната част, особено бронята и светлините, отличава 207 SW от хечбека и изразява функционалността му. А крайният резултат отново е хармоничен.


Peugeot 307 CC


Предлага се с два 2.0-литрови, 16-клапанни двигателя: 137 к. с. с 5-степенна механична предавателна кутия или с автоматична секвенциална Porsche Tiptronic и 180 к. с. с механична 5-степенна кутия.